JIJ BENT EEN SUPERHELD!

Echt super leuk dat je ons aanbod gaat bekijken!

Ohja! Goed om te weten! Al onze tarieven zijn inclusief 0% BTW, voorbereidingen, gastdocent(en), materiaal en deelname certificaten voor de kids, maar wel exclusief reis/parkeerkosten en eventuele boodschappenkosten als je kiest voor onze kookprogramma’s. 🙂

EVENTS

Optreden van rapper Flinke Jongen + DJ (LIVE)

Sinds 2012 maakt Danny alias Flinke Jongen rap/popmuziek. Zijn muziek is kenmerkend door de opvallende combinatie van dansbare beats en gevoelige inhoud. Sommige nummers zijn erg emotioneel, maar ook maakt Danny nummers die puur bedoeld zijn om lekker weg te luisteren of voor in de discotheek.

Een optreden van Flinke Jongen is dan ook te herkennen aan energie gemixt met emotie. Met meerdere poppodia en grote zalen achter zijn naam timmert hij flink aan de weg als artiest.

In het verleden heeft hij zich o.a. al bewezen met een tv optreden in duet met Danny de Munk, meerdere optredens tijdens uitverkochte tienerfeesten en voorprogramma’s van niemand minder dan Hef, Broederliefde, F1rstman en Kaliber in diverse poppodia!

Zijn song ”Te Quiero (feat. Mexxi)” werd destijds door Hart Van Nederland (SBS6) zelfs bekroond met een tweede plek als de zomerhit van 2013 en zijn song Beschadigd (2017) zorgde voor een prachtige carrière als inspirerend spreker, waarin Danny jaarlijks duizenden mensen weet te inspireren met zijn verhaal.

Optreden van rapper G.E.I.T. + DJ (LIVE)

Rapper GEIT is een en al entertainment. Hij maakt vooral muziek voor clubs, festivals en schoolfeesten. De inhoud van zijn muziek is ‘super dom’ zoals hij dat zelf noemt en draait om bouncen en lekker wegluisteren.

GEIT heeft succesvolle samenwerkingen met o.a. Kaascouse, Ticss, Boykii en Lino.

Als je toe bent aan een nieuw dak, dan is een optreden van GEIT zeker aangereden. Er is kans dat hij dan zijn matties Clown Jopie en/of Flexibele Knie meeneemt.

Ook is er ruimte voor Meet ’n Greets en het maken foto’s samen met GEIT en zijn matties. Je weet niet wat je overkomt als Mr. Goatie a.k.a Mr. Oogappel van je Oma a.k.a Mr. Never Nooit Skeer in de building is.

MEER INFORMATIE EN TARIEVEN VAN ONZE ARTIESTEN EN DJ'S?

Vragen, onduidelijkheden of opmerkingen? Laat het is direct weten!

JIJ BENT EEN SUPERHELD!

Echt super leuk dat je ons aanbod gaat bekijken!

EVENTS

Omschrijving

Optreden van rapper Flinke Jongen + DJ (LIVE)

Omschrijving

Optreden van rapper G.E.I.T. + DJ (LIVE)

MEER INFORMATIE EN TARIEVEN VAN ONZE ARTIESTEN EN DJ'S?

Vragen, onduidelijkheden of opmerkingen? Laat het is direct weten!